Translate blog

4/13/10

Ondine

Incipit
Fantastic Film Festival la Brusse. Am fost pentru: Ondine (2009 cu Collin Farell in rol de pescar). Filmul aduce mult (prea mult) cu Water Lady (incomparabil mult mai bun).

Locatia faina asa, dar cam departe; lume boema, atmosfera marfa si ceva expozitii futuristice.

Desfasurarea actiunii
Ceva mai altfel: in timpul filmului aproape constant din sala lumea comenta cu voce tare, unii tipau, se aruncau replici la misto, se aplauda, si multe multe onomatopeeeee. Nu prea mi-a placut dar imi convenea fiindca mancam seminte pe ascuns :)) Nu radeti: imi era pofta!!!

Filmul nu prea grozav de altfel. Irlanda, multa apa dar actrita foarte frumoasa ;) si mereu uda :D

Punctul culminant
odata cu dezamagirea: spre final se distruge tot sacrul povestii si aflam ca sirena lui Collin nu e altceva decat o prizoniera a unei retele de droguri din Romania...era sa ma si inec cand in tot amalgamul de limba irlandeza tradusa in franceza si olandeza am auzit niste romaneste ("Si ce, acum vad ca le vorbesti si limba!", zise scarbit mafiotul roman cu nume de rus).

Deja chestia asta a devenit un cliseu cinematografic: nationalitatea mafiotilor, traficantilor sau teroristilor e destul de des romana...eu daca as avea vreo autoritate l-as suna pe scenarist/regizor si l-as intreba de ce a ales tocmai Romania. Eu inteleg ca Romania este the land of choice dar nu in halul asta :(

Incheierea
Filmul se incheie cu un Collin indragostit care o ia de nevasta pe romanca frumoasa si fara cetatenie irlandeza, ca sa nu fie expulzata :)))

Rad de finalul penibil...plec dezamagit...

HAPPPY ENDING fericit!!!


...hai cu genericul !!!