Translate blog

1/24/10

Dance all night...in stil romaneste ;)


Am fost si eu: locatie faina, lume multa, tipa de la garderoba foarte provocatoare :), rezonabil de mult fum, dansuri pe cub, bauturi foarte scumpe!, muzica de toate genurile...mult prea de discoteca pentru mine...

Taraful Roma si Luca, recomandat de Ambasada Romaniei nu a fost o alegere foarte inspirata (parerea mea). Cei care nu erau de origine romana clar nu au inteles despre ce e vorba :) mai toti se uitau cam speriati de altfel :)) Nu am inteles de ce nu au cantat melodii mai vesele si am ramas mut cand la un moment dat ne-au intrebat daca vrem MANELE :)) triste a mourir!!!

Nu am stat pana la marea extragere a biletelor Blue Air spre Romania, dar sper ca nu au fost castigate tot de romani...

Oare cata lume a luat la plecare din pliantele turistice despre Romania?

Nu conteaza fiindca dupa cum bine zicea purtatoarea de cuvant a tarafului Roma si Luca: "la Roumanie, jelem" :))

La anu si la mai mare!!!