Translate blog

1/31/10

Data Protection Day

28 Ianuarie - ziua securitatii informatiilor si a datelor personale. Anul acesta a fost cea de-a doua editie al acestui eveniment.

Evenimentul a fost gazduit la Parlament, Microsoft a fost unul dintre partenerii importanti si bineinteles s-au decernat si premii pentru cel mai bun videoclip pe tema "Think Privacy".

Am fost si eu la final, fiindca am vrut sa asist la discursul de inchidere sustinut de fostul Comisar pe Information Society si Media: V. Reading. Am aflat astfel care sunt strategiile si masurile Comisiei pentru protejarea datelor personale si a identitatii noastre virtuale. Cu totii, partajam informatii, platim online, rezervam bilete de avion, platim taxe, suntem pe Facebook, etc... si de fiecare data suntem obligati sa ne destainuim eu-ul digital.

La ce riscuri ne expunem si unde se va ajunge sunt cateva din intrebarile lansate la acest eveniment!!! Studii arata ca tot mai multi angajatori analizeaza posibilul recrut din prisma prezentei sale online: ce email foloseste, ce blog are, unde e referit, ce a postat, ce poze are pe Facebook, cate conexiuni LinkedIn si tot asa...cum vi se pare?

Mi-a placut ca premiile 1 si 2 la concursul de clipuri au fost castigate de studenti romani!!!
De laudat! Se pare ca avem tineri care inteleg mesajul acestui eveniment!

Cu totii avem o prezenta online si in viitor ea poate deveni mai importanta decat prezenta noastra reala...vom ajunge oare sa traim cu totii intr-un Second Life real?

I hope not...