Translate blog

12/1/09

Desteapta-te romane !!!

Asta doar daca ai adormit...
Daca esti inca treaz, optimist si crezi in schimbare, atunci acum e timpul sa fii curajos: azi de 1 Decembrie.

Nu stiu daca pentru tine ziua asta are si alta semnificatie in afara faptului ca e o zi libera in care ai mari sanse sa mananci fasole cu carnati, dar eu voi incerca sa iti ofer si alta perspectiva asupra acestei zile.

Intamplator (sau nu) tot astazi, 1 decembrie 2009, a intrat in vigoare Tratatul de la Lisabona. Sub deviza - "A fresh start for the EU", noua echipa (Baroso2) de la Comisie are de acum la indemana noi proceduri de lucru prin care va eficientiza politicile privind globalizarea, incalzirea globala, securitatea, energia si altele.

Stiu ca probabil acum iti spui: si ce pot sa fac eu? cine ma asculta pe mine? Pai, uite, poti sa devii generator de schimbare, implicandu-te aici: Europa 2020.

Cum despre ce e vorba? Este noua strategie pentru dezvoltarea Uniunii Europene. Lisabona ne va tine de cald pentru moment, dar Comisia deja a inceput sa se gandeasca la cum ne va fi peste 10 ani. Si iti cere si tie parerea, fiindca oricine poate contribui cu idei bune la un viitor mai bun.

Si daca suna cam neverosimil, si inca nu crezi, atunci uite: scrie-ti ideile tale aici EU2020-citizen@ec.europa.eu, si ai sa vezi ca cineva te va citi si daca ai dreptate te va si sustine!

Si nu uita: doar tu poti face ca 1 decembrie sa devina ziua in care ideile tale conteaza !!!